top of page

Administratief Medewerker

Klik hier voor de vacature in PDF.

Apojo biedt 400 mensen met beperkingen op verschillende locaties een aangepaste ondersteuning en zorg. Hiervoor staan meer dan 250 medewerkers dag en nacht ter beschikking.

 

Voor deze vacature zijn we op zoek naar een administratief bediende om de sociale dienst van Apojo Wonen te ondersteunen.

​

19u tot 28,5u/week (= bespreekbaar)

Bepaalde duur t.e.m. 31/12/2024

Solliciteren t.e.m. 15/10/24

Inhoud

Je ondersteunt de sociale dienst binnen Apojo Wonen. Je ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van verschillende administratieve taken. De taken zijn uiteenlopend van aard. Enkele voorbeelden:

 

  • Het bijwerken van bewonersdossiers en verwerken van sociale administratieve gegevens.

  • Verblijfscontracten van (nieuwe) bewoners opmaken of bijwerken.

  • Facturen doorgeven aan bewindvoering.

  • Bewonersgegevens in online zorgtool invullen of bijwerken.

  • ...

Vereisten
  • Diploma secundair onderwijs.

  • Ervaring met administratie is een plus.

  • Vlot met computer en verwerkingsprogramma’s van Office 365 kunnen werken.

  • Zelfstandig kunnen werken + een teamspeler zijn.

Wij bieden
  • Een tijdelijk contract van 19u tot 28,5u/week (= bespreekbaar) t.e.m. 31/12/2024. Onmiddellijk te beginnen.

  • Een aangename en stimulerende werkomgeving met leerkansen binnen een warm team.

  • Loon volgens sectorbarema’s.

Meer info of solliciteren kan bij Harry Van de Schoot (harry.vandeschoot@apojo.be) t.e.m. 15/10/2024

Iets voor jou?

Wij behandelen uw sollicitatie conform de GDPR-regels. 

Klik hier voor onze privacyverklaring.

​

in samenwerking met

trede-logo-transparant.png
Schermafbeelding 2023-05-13 082654.png
Werkburo.png

© 2024 Apojo vzw

bottom of page